Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Compania Demiroren, vazuta ca sustinatoare a presedintelui Tayyip Erdogan, a fost de acord sa cumpere ziarul Hurriyet, care detine televiziunile CNN Turk si Kanal D, cea din urma prezenta si in Romania, a spus un oficial, pentru Reuters. Afacerea ar putea sprijini mediatic si mai mult Guvernul turc.

Demiroren a fost de acord sa cumpere grupul media Dogan, a spus un oficial al Demiroren pentru Reuters, refuzand sa ii fie dat numele, pentru ca afacerea inca nu a fost facuta publica.

Oficialul nu a dat pretul tranzactiei, adaugand ca tranzactia va fi anuntata in mod oficial mai tarziu miercuri.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.