Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Compania Kaufland România revine cu detalii cu privire la șoarecele filmat într-un magazin din rețea, din Arad. Potrivit imaginilor video extrase de pe camerele de supraveghere din magazinul Kaufland din Arad, șoarecele a fost plasat în magazin, la raftul de lactate, înainte de a fi filmat, informează reprezentanții hipermarketului.

„Avem motive bine întemeiate să credem că această filmare este orchestrată și parte dintr-o campanie bine pusă la punct de denigrare a companiei, începută în urmă cu 2 săptămâni. În magazinul din Arad ultima procedură de deratizare, dezinsecție și dezinfecție a avut loc săptămâna trecută și, în urma acesteia, magazinul a primit raport verde din partea specialiștilor care au efectuat procesul. Vom sesiza Poliția și autoritățile și vom cere o anchetă în acest caz. Compania Kaufland România nu poate tolera șantajul și nici atacurile murdare și suntem pregătiți să ne adresăm organelor de urmărire penală și instanței de judecată pentru tragerea la răspundere a persoanelor vinovate și luarea măsurilor legale care se impun”, precizează compania.


Comentarii

Yeah Comunicat de presa dat pentru cei prosti,prostiti,creiere sterse etc. De fapt a fost o holograma, nu-i asa hotilor?

13 martie 2018 18:09

Vasile poate le sugerați angajaților si familiilor lor sa nu mai voteze PSD? zic si eu

13 martie 2018 7:21

Paulus @Felix Ocnașul: fii te rog amabil, de unde (pizda mă-ti de pocitanie penală, n.m.) știi tu că ”a fost plasat intenţionat” (cf. titlului MEDIA-BĂȘINII defekate de tine în Spațiul Public, n.m.)?! Din conținutul bășinii reiese că PR-ul (oficiul de propagandă, n.m. al) Kaufland SUSȚINE CĂ ARE MOTIVE SĂ CREADĂ CĂ, și nicidecum că ”a fost plasat intenționat”. Cu respect, Paulus

12 martie 2018 22:52

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.