Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Facebook a anunţat joi o modificare majoră a fluxurilor sale de actualităţi (News Feed) care sunt lecturate de peste 2 miliarde de utilizatori. De acum înainte vor avea prioritate conţinuturile distribuite de familiile şi de prietenii internauţilor, în detrimentul companiilor şi altor pagini, informează AFP.

Aceasta este cea mai importantă modificare a strategiei de prezentare a conţinuturilor ce a fost operată în ultimii ani de reţeaua de socializare, care doreşte să pună accentul pe bunăstarea şi binele internauţilor.

Modul în care Facebook va structura publicarea de conţinuturi în următoarele săptămâni, promovând cu prioritate fotografiile, videoclipurile şi mesajele publicate de cei apropiaţi, va permite favorizarea interacţiunilor şi a relaţiilor personale dintre utilizatori, a explicat pentru AFP John Hegeman, coordonatorul departamentului News Feed din cadrul companiei americane.

Integral pe Jurnalul Național



Comentarii

Vasile Dudovici Pai este absolut normal, serviciile secrete au mai multa nevoie de informatii despre populatie decat despre companii care oricum nu au opinii contradictorii. Toata lumea stie ca feisbucul furnizeaza datele voastra CIA-lui si Mosadului!

14 ianuarie 2018 3:47

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.