Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Părinţii sunt categoria de consumatori cea mai vulnerabilă la presiunea socială, fiind forţaţi să cheltuiască pentru copiii lor un buget mai mare decât îşi pot permite, arată datele ediţiei pe 2017 a European Consumer Report.

„Patru din zece părinţi au experimentat presiune în ultimul an, simţindu-se fortaţi de către contextul social să cumpere pentru copiii lor lucruri cu care nu erau financiar confortabili. Doar 3% dintre aceştia au rezistat presiunii şi au decis să achiţioneze doar ceea ce era prevăzut în buget”, arată autorii raportului.

Studiul European Consumer Report este realizat de compania de credit management Intrum, reprezentată în România de către Top Factoring.

„Datele analizate demonstrează că un grup vulnerabil expus unei presiuni sociale poate duce la o îndatorare nesănătoasă pe termen lung. Cu toate opţiunile de plată care există în momentul de faţă şi luând în considerare presiunea socială raportată la nivel general, misiunea noastră este de a investi în sporirea încrederii şi în educarea generaţiilor prezente şi viitoare atunci când vine vorba despre un consum sustenabil”, declară Mikael Ericson, CEO şi preşedinte Intrum.

Integral pe Descopera



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.