Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

În SUA, jurnalismul de investigații, cu o culme de prestigiu în timpul afacerii „Watergate“, s-a mutat din media comercială în media non-profit. Washington Post avea în timpul afacerii „Watergate“, un buget de peste 100 milioane de dolari. O fundație specializată în anchete de tip jurnalistic are azi un buget de 10 milioane de dolari. Este clar că vremurile de glorie ale investigației gazetărești s-au dus.

La noi, n-au sosit niciodată. Am avut poate impresia, după 1990, că va fi înflorit și la noi acest gen. Era o falsă percepție. Niciodată redacțiile noastre nu au avut bugete care să poată susține investigații oneste, complete și profesioniste.

Integral pe Cotidianul



Comentarii

nae, consilier local PSD de 15 ani Paulus imi placi enorm. Te-as fute-n cur nonstop. Sigur iti place.

17 decembrie 2017 14:48

CC Mai, Paulus, tu esti cea mai buna imagine a EURO-jurnalismului de fake-news. Mai lasa-ne, ca ne intoxici cu imbecilitatile tale zilnice. Suntem in UE de 10 ani. Bine ca avem pe ce da vina, ca inainte de asta eram onesti, harnici, nu se fura in tara, curgea doar miere si lapte.

16 decembrie 2017 9:32

Așa e - și în locul lui proliferează EURO-”jurnalismul” de fake-news de cea mai joasă EURO-speță-TTIP imaginabilă. Paulus

15 decembrie 2017 22:21

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.