Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Cum spuneam într-un articol de zilele trecute, atunci când vorbeam despre un pisoar inteligent care vrea să-ţi servească reclame targetate şi personalizate chiar şi atunci când ai nevoie de un moment de singurătate, acum consumerismul este dus la un cu totul alt nivel şi părăseşte definitiv atmosfera terestră.

Ispace.Inc, o companie japoneză bazată în Tokyo, a strâns 90 de milioane de dolari de la sponsori pentru a trimite o navă spaţială direct pe orbita Lunii, în 2019. Un an mai târziu, în 2020, aceasta ar urma să aselenizeze. Odată ajunsă pe suprafaţa lunară, nava ar urma să se transfome într-un panou publicitar cu care ajutorul căreia sponsorii să îşi pozeze logo-urile cu Pământul în fundal.

Integral pe Adevărul



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.