Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Mai avem mai puțin de un an până când ordonanța EU GDPR (General Data Protection Regulation) va intra în vigoare, iar business-urile au început deja să se gândească la schimbările pe care aceasta le va aduce. GDPR-ul va fi cea mai strictă reglementare în materie de protecție a datelor personale introdusă vreodată de Uniunea Europeană, unul din obiectivele acesteia fiind de a întări și de a da o formă unitară modalităților de colectare a datelor online în cadrul Uniunii.

Termenul limită pentru introducerea noului regulament este 25 mai 2018, iar amenzile anunţate pentru firmele care nu aderează la această nouă legislaţie pot ajunge până la 20 milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri.

Date personale şi acord

Din perspectiva business-urilor care îşi desfăşoară activitatea şi în mediul online, noul regulament va avea impact asupra:

1) tipului de date personale colectate despre utilizator şi

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.