Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat o creştere a vânzărilor din magazinul online de circa 20% în primul semestru din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor companiei.

„Zona online este o componentă foarte importantă pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre direcţiile principale ale strategiei de marketing şi vânzari din acest an. Am îmbunătăţit platforma digitală şi am introdus multiple funcţii şi beneficii noi, marcând astfel o nouă etapă în interacţiunea online dintre consumatori şi brandurile noastre”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online al companiei.

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.