Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Producătorii români de mijloace în transport în comun trebuie să se descurce pe pieţele de export, pentru că în ţară vând foarte rar și foarte puțin. Deși primăriile au demarat, timid, licitaţii pentru achiziţia de tramvaie, troleibuze şi autobuze, fabricile locale nu reușesc să câştige contracte. De cele mai multe ori, companiile din România nici măcar nu se califică la condiţiile impuse în caietele de sarcini.

Cea mai mare miză pentru producătorii români de mijloace de transport în comun este Bucureştiul, cea mai bogată primărie, care are deja o licitaţie lansată pentru achiziţia de 400 de autobuze, urmând alte două licitaţii, pentru 100 de troleibuze şi 100 de tramvaie. În total, vorbim de peste 300 de milioane de euro, care, dacă ar rămâne în România, ar revitaliza industria locală de profil. Însă, la cum arată caietul de sarcini al licitaţiei, românii nu au şanse.

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.