Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Cea de-a doua generaţie a SUV-ului Dacia Duster promite o adevărată revoluţie la Mioveni. Dacă în urmă cu aproape opt ani Duster venea în premieră cu scaune încălzite şi tapiţerie din piele, însă cu un interior foarte asemănător cu cel de la Logan şi Sandero, acum însă, noul Duster vine cu un interior complet nou.

Cea de-a doua generaţie a SUV-ului Dacia Duster promite o adevărată revoluţie la Mioveni. Dacă în urmă cu aproape opt ani Duster venea în premieră cu scaune încălzite şi tapiţerie din piele, însă cu un interior foarte asemănător cu cel de la Logan şi Sandero, acum însă, noul Duster vine cu un interior complet nou.

Integral pe Mediafax



Comentarii

Felicitări! 2 Deci cea mai bună opțiune e să nu achiziționați mașini cu geamurile fumurii accentuate, ci să cumpărați mașini cu geamurile transparente pentru o bună vizibilitate. Nu știu ce e cu acel senzor de punct mort, problema e că-n America de Nord și-n țările UE există practica aceea obligatorie a conducătorului auto ca la manevrele de depășire sau intrare pe o altă bandă de circulație la stânga sau la dreapta sensului de mers precum și la intrarea pe autostradă, șoferul trebuie să se uite în oglinda respectivă laterală și-n cea centrală înaintea efectuării manevrei respective, dar șoferul trebuie să întoarcă și capul său peste umăr în direcția executării manevrei pentru a vizualiza punctul mort din lateral neacoperit de nici o oglindă, iar ochii șoferului trebuie să cuprindă geamul de la fereastra de la ușa din spate a mașinii, pentru a se asigura suplimentar că acolo nu e în acel moment o altă mașină sau motocicletă sau bicicletă. Un ultim neajuns, acel claxon care nu e pe volan așa cum e normal și ar fi și mai ușor de utilizat, claxonul e la acel buton lateral stânga sub volan, o reminiscență veche și proastă ca opțiune constructivă. În rest toate bune. Felicătări Dacia!

12 septembrie 2017 21:57

Felicitări! 1 Deși noile tipuri de mașini de la Dacia nu sunt prea potrivite ca nume, pentru că stâlcesc engleza de baltă, era poate mai bine să fie găsite niște nume mai românești, bazate poate pe moștenirea noastră daco-latină, ca Gemina, Flavia, Consul, Prima, Maxima, etc. Erau binevenite și nume legate de moștenirea noastră daco-getă, dar am ajuns la Dacia GoLogan, Nisipo Duster, Floci Lodgy, Floker Dokker, etc. Dar așa cum sunt realizate constructiv, mașinile Dacia de azi sunt competitive pe plan internațional, la prețuri europene accesibile, păcat că nu și pentru românul de rând. Oameni buni, NU cumpărați mașini cu scaune de piele, pentru că scaunele din piele nu permit o circulație a aerului normală în interiorul hainelor îmbrăcate pe corp, iar ca atare șezutul transpiră și îmbrăcămintea de piele se deteriorează rapid, existând și pericolul ca culoarea pielii să se imprime pe șezutul pantalonilor. Chiar dacă aveți instalație de aer condiționat, scaunele de piele sunt proaste ca opțiune, așa că cea mai bună opțiune sunt scaunele cu îmbrăcăminte de țesătură sintetică de culori mai închise, pentru că nu se vor murdări decât greu și în timp. În America de Nord s-a trecut de câțiva ani buni la dotarea mașinilor cu geamuri fumurii, dar culoarea parbrizelor și geamurilor de la ferestrele ușilor nu e întunecată ci e transparentă cu o ușoară tentă fumurie aproape insesizabilă, iar motivul este pentru protecția contra radiațiilor luminoase ultraviolete care cauzează cancerul de piele.

12 septembrie 2017 21:57

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.