Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Starbucks este lider, cu afaceri de 76 mil. lei în 2016, în creştere cu 40% faţă de anul anterior.

Brandul american Starbucks a terminat anul trecut cu afaceri de 76,5 mil. lei în România, marcând o creştere de aproape 40% faţă de anul anterior. Lanţul cuprinde aproape 30 de unităţi şi are o cotă de 2% pe piaţa locală a barurilor şi cafenelelor, potrivit datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor. „Grupul Amrest (care deţine franciza Starbucks în România - n.red.) a fost liderul pieţei de cafenele şi baruri din România în 2016, cu o cotă de piaţă în valoare de 2%.

Integral pe Ziarul Financiar



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.