Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Marks&Spencer este ultima dintr-o lunga serie de companii britanice care au decis, in ultimele zile, sa-si retraga publicitatea prin Google si Youtube, din cauza asocierii reclamelor lor cu materiale considerate extremiste, scrie luni Daily Mail. Dupa ce mai multe companii, inclusiv The Guardian sau agentia Havas, au luat masuri similare, la sfarsitul saptamanii lista a fost completata de Vodafone, gigantul media Sky si bancile HSBC, Lloyds si RBS, dupa cum noteaza The Guardian.

Miscarea fara precedent vine in contextul in care Google, conglomerat care atrage majoritatea covarsitoare a bugetelor de publicitate online, a atras critici dure pentru faptul ca face prea putin impotriva continutului extremist. Dupa cum noteaza Daily Mail, reclamele multor clienti pot fi vazute in continuare alaturi de clipuri cu continut neonazist, homofob sau de incurajare a urii si terorii.

Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.