Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe [ X ]

Proiectul 'Mallţărănesc', o platformă online ce facilitează contactul între gospodării sau mici companii de la ţară şi cei care doresc să consume produse româneşti, a fost lansat sâmbătă la Muzeul de Etnografie din Braşov.

"Azi am lansat în premieră naţională şi internaţională proiectul 'Mallţărănesc', ce are ca subiect o platformă electronică în care încercăm să punem împreună producătorul, în cazul de faţă ţăranul sau gospodăria micuţă, cu piaţa de desfacere, în principal familii de la oraş", a declarat Mihai Mihu, preşedintele Asociaţiei "Creştem România Împreună".

"Încercăm să ne adresăm atât celor care produc alimente, cât şi meşterilor populari, şi aici avem vreo 10 categorii în care se pot regăsi diferite genuri de produse. În această etapă avem direcţia de dezvoltare pe verticală, în sensul de a pune consumatorul împreună cu producătorul, dar în viitor ne dorim să avem o dezvoltare pe orizontală, în sensul în care mai mulţi producători să se poată adresa marilor magazine sau unor clienţi care au necesităţi mai mari", a spus Mihu.

Integral pe Capital



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.