Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Autostrada Lugoj-Deva are mai multe probleme decât tronsonul demolat de pe Sibiu-Orăştie. Fotografiile făcute chiar pe şantierul de pe lotul arată că o porţiune de 7 km deja a început să se crape. Şi mai grav este că un alt lot, de pe aceeaşi autostradă, are mari probleme de sol.

Lucrările realizate de asocierea firmelor lui Dorin Umbrărescu au fost astfel sistate.

Surse apropiate constructorului spun că traseul a fost schimbat chiar înainte ca lucrările să înceapă, iar autostrada trece acum pe lângă un deal de cenuşă şi zgură. Din cauza instabilităţii versantului, coloanele autostrăzii s-au deplasat cu câţiva metri.

Constructorul, mai exact asocierea dintre firmele lui Dorin Umbrărescu, nu a găsit încă soluţii, lucrările fiind oprite. Pe întregul lot 4 lipsesc şi autorizaţiile de construcţie.

Cel mai probabil, traseul autostrăzii va trebui schimbat în zona alunecărilor de teren. Însă, probelemele nu se opresc aici. S-a descoperit, târziu, că pe acel lot se află un cimitir neautorizat şi o peşteră cu lilieci. Pentru lilieci, CNADNR trebuie să construiască şi căsuţe în copaci.

De probleme nu a scăpat nici lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva. Acea porţiune este atent supervizată de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, care impune o soluţie. Mai exact, două ecoducte urmează să fie construite pentru ca urşii din zonă să se poată deplasa.

În plus, o bucată din lotul 2 ar putea fi demolată, așa cum s-a întâmplat pe Sibiu-Orăştie. Toate cele 3 loturi au ca termen de finalizate luna mai a anului 2016, însă specialiştii spun că aceasta autostradă va fi deschisă traficului, cel mai devreme, în 2019-2020.


Comentarii

LLLLLLLLLLL Traiasca Serviciul Roman de Propaganda care conduce tara in interes propriu si nu in intersul romanilor

27 ianuarie 2016 16:45

lucian56 Cam asa se fac studiile de fezabilitate. Se dau o gramada de bani si nimeni nu raspunde de modul cum au facut facute aceste studii. Am fost si eu pe aceasta autostrada si am constatat cu se cheltuie banii aiurea. Pentu Sebes sunt doua intrari/iesiri la nici 3km distanta. Va dati seama cat costa o asemenea lucrare?

27 ianuarie 2016 15:29

ariciul Ba ,proasta lume.Noi avem relief si o tara pe care in tr-o saptamana o strabati calare,cu un motor pe baza de ovaz,si asta fac lucrari fara o documentatie adecvata de sute de milioane de euro,care lucrari nu folosesc decat tot motoarelor pe baza de ovaz.treziti-va boilor de sus.pe vremea lu badita Vasile dascalul din humulesti ,erau drumurile mai bune,fiindca ieseau toata suflarea satului la lucru,cand trecea voda pe acolo ,ori in preajma sarbatorilor.daca pavati cu lemnul din padurile taiate,si tot erau mai bune ca astea facute de mantuiala.ca aveeeeem.betivi si puturosi ,si hoti care trebuiesc pusi la munca,exact cum ii punea Ceausescu la canal.

27 ianuarie 2016 8:48

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.