Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Plasarea posturilor de televiziune care aparțin oligarhului Vladimir Plahotniuc pe primele poziții în lista canalelor Moldtelecom s-a făcut pentru a aduce dividende politice PD în alegerile parlamentare din toamnă. Acest lucru dovedește faptul că operatorul național Moldtelecom este controlat de Plahotniuc, iar rearanjarea listei satisface interesele atât politice, cât și economice ale oligarhului. Declarațiile aparțin mai multor comentatori politici și jurnaliști, care susțin că schimbarea listei Moldtelecom dovedește faptul că alegerile vor fi fraudate, or alegătorii vor avea acces facilitat anume la televiziunile lui Plahotniuc. „E un semnal că intrăm în campania electorală. Primim o confirmare că Moldtelecom nu este o companie de stat, dar e o întreprindere a lui Vladimir Plahotniuc. O bună parte din abonamentul pe care îl plătim la Moldtelecom pleacă în buzunarul lui Plahotniuc.



Integral pe Jurnal.md