Protecția datelor cu caracter personal. Site-ul ziare.ro utilizează cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Click pentru a afla mai multe. [ Accept ]

Romanii sunt dependenti de smartphone-uri, majoritatea isi incep ziua on-line, scriu bloguri si au o atitudine foarte deschisa fata de noile tehnologii, arata un studiu comandat de Google in care tara noastra este comparata cu patru state din Europa Centrala. Intra in articol pentru a citi despre diferentele dintre modul in care barbati si femeile folosesc internetului, dar si despre cati romani isi cauta numele pe Google si cati il cauta pe cel al partenerului/partenerei de viata.

Studiul a cuprins 1.000 de respondenti in varsta de cel putin 15 ani, care folosesc internetul in mod regulat (cel putin o data pe saptamana).


Portretul utilizatorului roman de internet este creionat in rezultatele studiului "Internetul in viata de zi cu zi", comandat de Google si realizat in cinci tari: Romania, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria si Polonia. Romanii apreciaza tabletele si smartphone-urile mai mult decat polonezii sau maghiarii, vor sa fie on-line chiar si atunci cand se afla pe o insula pustie, au inceput sa urmareasca mai mult videoclipuri de pe internet decat programe TV, dar sunt inca reticenti in privinta platilor on-line.

Iata cum arata numeroasele fatete ale romanilor conectati la internet:

numai 32% dintre romani folosesc internetul aproape in fiecare zi (in medie), cel mai scazut procent dintre cele cinci tari incluse in studiu, aproape jumatate fata de Ungaria (62%) si Slovacia (61%). Aproape jumatate dintre romani (45%) intra pe internet cel putin odata pe saptamana, potrivit datelor Eurostat.

67% dintre utilizatoriid e internet mobil se conecteaza mai mult prin smartphone-uri, iar restul mai ales prin tablete, procente mai mari decat in celelalte cinci tari.




Integral pe Hotnews



Comentarii

Adaugă comentariu

Pentru a putea comenta pe ziare.ro trebuie să:

  1. Introduci o adresă validă de email în câmpul de mai jos. Vei primi un mesaj.
  2. Accesezi link-ul din mesajul primit.
  1. Este nevoie să urmezi acești pași o singură dată dacă utilizezi același browser.